Stekcheck zorgt voor jouw opdrachten, waardoor je kosten bespaart op (online) promotie en een dure (A-)locatie voor je kantoor.
Je ontvangt een ‘schone’ opdracht. Onze frontoffice selecteert een passende opdracht en zorgt dat deze bevestigd én betaald is. Hierbij zijn de opdrachtvoorwaarden zo volledig mogelijk ingevuld. Je kunt gelijk aan de slag!
Stekcheck verzorgt voor, tijdens en na het uitvoeren van de opdracht de eerstelijns contacten met de klant. Daardoor heb je alleen tijdens de afspraak contact met de woningeigenaar. We nemen verder alleen contact met je op wanneer het strikt noodzakelijk is.
We herinneren je aan afspraken met opdrachtgevers en helpen je ze nakomen. Ook wanneer afspraken door onvoorziene omstandigheden verzet moeten worden. Hierna ben je volledig vrij in hoe je je werkzaamheden afhandelt. We zien er alleen nog op toe dat je het rapport oplevert binnen de Stekcheck-termijn van vijf werkdagen.
Ben je aangesloten bij Stekcheck, dan maak je kosteloos gebruik van alle Stekcheck-tools. Bovendien kom je gemakkelijk in contact met andere aangesloten vakspecialisten met wie je kennis kunt uitwisselen.
Stekcheck verzorgt de financiële afhandeling van de opdracht en betaalt jou binnen 30 dagen na het opleveren van het label of advies. Hierbij kun je alles online volgen. Stekcheck draagt het debiteurenrisico volledig, zodat jij krijgt waar je recht op hebt. Daarnaast kun je onze online aanvraagmodule en facturatie inzetten voor je eigen klanten, waarbij we je administratief en financieel ontzorgen.
Wij handelen alle klachten af en zijn daarbij zowel jouw aanspreekpunt als die van de klant.